Ontvang 20% korting! arrow_drop_up
Meteen naar de content

BLACKFRIDAY20! KORTINGSCODE

Klantenservice

    Veel gestelde vragen

    SHOP MET VERTROUWEN

    Wij garanderen dat al onze producten mooi en goed gemaakt zijn. Omdat de meeste van onze producten handgemaakt zijn, moet u er rekening mee houden dat er enkele onvolkomenheden en variaties in het product kunnen optreden. Alle vermelde productafmetingen zijn bij benadering.

     

    PRIJZEN EN KORTINGEN

    Onze prijzen zijn in Euro (€).

     

    BETAALMETHODEN

    Wij accepteren Visa, MasterCard en American Express. Als u nettofactureringsvoorwaarden wilt aanvragen, kunt u contact opnemen met uw verkoopvertegenwoordiger voor een kredietaanvraag.

     

    Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?

    Beantwoord eenvoudigweg de e-mail met de bestelbevestiging en bevestig. Zodra u nogmaals heeft gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, kunt u ons hiervan op de hoogte stellen via e-mail op novteceu@hotmail.com. Indien het opgegeven adres onjuist is, kunnen wij het adres binnen 24 uur wijzigen naar het juiste adres. Na 24 uur na onjuiste indiening vindt er geen restitutie plaats.

     

    VERZENDING + LEVERING

    Wij selecteren de beste vervoerder en verzendmethode op basis van de maat en het gewicht van de producten die u bestelt. Productminima zijn van kracht op bepaalde artikelen.

    Houd rekening met een productietijd van 4-7 dagen voordat uw bestelling wordt verzonden. De gemiddelde verzendtijd is 15-21 dagen, afhankelijk van de locatie. Trackingnummers worden 3-5 dagen nadat uw bestelling is verzonden bijgewerkt. Als u na 7 zaken nog geen trackingnummer heeft, kunt u ons een e-mail sturen op novteceu@hotmail.com. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor artikelen die niet zijn verzonden. Nabestelde artikelen worden pas in rekening gebracht zodra ze zijn verzonden. De bezorgservice is tot aan uw deur. De levering is exclusief uitpakken of monteren.

     

    OPBRENGST

    Wij bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. Wij geven u 30 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. U moet het op eigen kosten terugsturen. U moet contact opnemen met de winkel voordat u goederen retourneert. Goederen die zonder voorafgaande toestemming worden geretourneerd, worden geweigerd. Merchandise die vooraf is goedgekeurd om te worden geretourneerd, moet in originele, onbeschadigde staat en in de originele verpakking worden geretourneerd, op kosten van de afzender, inclusief verzendkosten en eventuele makelaars- of heffingen die van toepassing zijn. Na goedkeuring voor een retourzending zal de klantenservice via fax of e-mail een RMA-formulier (Returned Merchandise Authorization) verstrekken. Dit RMA-formulier moet bij de geretourneerde goederen worden gevoegd en het RMA-nummer moet duidelijk op de buitenkant van alle pakketten worden geschreven. Retourzendingen die zonder de juiste RMA-documentatie aankomen, worden geweigerd. In omstandigheden waarin een artikel na 7 dagen na ontvangst wordt goedgekeurd voor retour, kunnen er herbevoorradingskosten in rekening worden gebracht. Bestellingen die met een creditcard zijn betaald, worden als tegoed terugbetaald op het oorspronkelijke creditcardgebruik voor de betaling. Als dit niet duidelijk is, neem dan gerust contact op met de klantenservice voordat u uw bestelling plaatst.

     

    BESCHADIGDE GOEDEREN

    Als een artikel beschadigd aankomt, moet u ons binnen 48 uur na ontvangst hiervan op de hoogte stellen, zodat we met u kunnen samenwerken om een ​​retourzending, vervanging, terugbetaling of creditering te regelen. Als het pakket bij aflevering duidelijk beschadigd is, noteer dan de staat van het pakket op de vrachtbrief of weiger de levering helemaal. Neem contact op met uw verkoper als u ooit een zending weigert. Zodra goederen langer dan 48 uur in uw bezit zijn, kunnen wij geen claims voor schade aanvaarden.

     

    PRIVACY EN VEILIGHEID

    Wij zijn toegewijd aan het respecteren van uw privacy. Wij verkopen of maken onze klantgegevens niet bekend aan andere bronnen. Tijdens een verkooptransactie worden uw creditcardgegevens, indien verstrekt, nooit opgeslagen. Alle informatie die wij van u verzamelen, is uitsluitend bedoeld voor de verwerking van uw bestelling. Als u ervoor kiest om u aan te melden voor onze mailinglijst, sturen wij u af en toe gerichte marketinginformatie of speciale productaanbiedingen. In elke marketing-e-mail heeft u de mogelijkheid om u af te melden en te voorkomen dat u toekomstige e-mails van ons ontvangt.